شیشه آلات آزمایشگاهی آزما تجهیز

آزما تجهیز تولید کننده و وارد کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

شیشه آلات آزمایشگاهی آزما تجهیز

آزما تجهیز تولید کننده و وارد کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

تولید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی

کالیبراسیون انواع شیشه آلات آزمایشگاهی و ارائه برگه کالیبراسیون

فروش انواع شیشه آلات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی

فروش انواع شیشه آلات حجم سنجی

فروش انواع شیشه آلات آزمایشگاهی قابل اتوکلاو

اولین ، بزرگترین و تنها کارخانه تولید شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

تولید انواع شیشه الات ازمایشگاهی، تحقیقاتی، صنعتی، تزئینی و دکوری

  • ۰
  • ۰

فروش انکوباتور۲۰ لیتری محفظه استیل دیجیتال

فروش انکوباتور 20 لیتری محفظه استیل دیجیتال با مناسب ترین قیمت در فروشگاه آزماتجهیز صورت می گیرد. برای ثبت سفارش انکوباتور با حجم های مختلف و محفظه استیل یا آلومینیومی از لینک روبرو اقدام نمایید.

انکوباتور یک ابزار آزمایشگاهی است که با کنترل رطوبت، دما، میزان اکسیژن و دی اکسید کربن شرایطی مناسب برای رشد ارگانیسم‌های زنده فراهم می‌کند. انکوباتور در آزمایشگاه‌های بیولوژی برای کشت و رشد دادن نمونه‌های زنده مانند سلول‌ها یا میکروب‌ها به کار می‌رود و یکی از از ابزارهای مهم در آزمایش‌های میکروبیولوژی، زیست‌شناسی سلولی و… به حساب می‌آید.

 

برخی انکوباتورها قابلیت پایین آوردن دما را نیز دارند (مانند یخچال) برخی دیگر نیز قادر به کنترل رطوبت یا سطح CO2 هستند. با استفاده از سیستم کنترل رطوبت، رطوبت انکوباتور در حد مورد نیاز نمونه ها ثابت نگه داشته می شود. بدین منظور از سنسورهایی برای نمونه برداری از رطوبت داخل محفظه استفاده می شود . همچنین تامین رطوبت مورد نیاز توسط مخزن آب و سیستم گرمایش انـکـوبـاتـور انجام خواهد شد.

گازهای موجود در انکوباتور نیز که از مخازن خارجی تامین می شود، توسط سنسورهای مخصوصی سنجیده شده و از طـریـق سـیـسـتـم هـای plc و میکروکنترلرها کنترل می شود. فاکتورهای مذکور در صورتی که از مقدار تعیین شده تجاوز کنند، توسط آلارمی (بسته به نوع دستگاه) به کاربر اطلاع داده می شود. اکثر انکوباتورها مجهز به تایمر هستند. انواع مختلفی از انکوباتور وجود دارد که برخی از آن ها مشخصه ها و قابلیت های ویژه ای چون سرعت (shake) قابل تنظیم، مانیتورینگ پارامترها و قابلیت برنامه ریزی برای تنظیم دما و رطوبت در مقادیر مختلف برای فـاصـله های زمانی گوناگون را دارند.

کلیه اعمال گفته شده به صورت الکترونیکی انجام می شوند.


بیشتربدانید : انکوباتور ۵۵ لیتری محفظه آلومینیوم برد PID فول دیجیتال هوشمند


خرید انکوباتور۲۰ لیتری محفظه استیل دیجیتال

فروشگاه آزماتجهیز انکوباتور ۲۰ لیتری محفظه استیل دیجیتال را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می نماید. فروش انکوباتور در فروشگاه آزماتجهیز به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده بعد از پرداخت آنلاین از طریق پیک به تهران و یا با باربری برای شهرستان ها ارسال خواهد شد.

  • ۰۱/۰۳/۱۲
  • آزما تجهیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی