شیشه آلات آزمایشگاهی آزما تجهیز

آزما تجهیز تولید کننده و وارد کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

شیشه آلات آزمایشگاهی آزما تجهیز

آزما تجهیز تولید کننده و وارد کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

تولید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی

کالیبراسیون انواع شیشه آلات آزمایشگاهی و ارائه برگه کالیبراسیون

فروش انواع شیشه آلات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی

فروش انواع شیشه آلات حجم سنجی

فروش انواع شیشه آلات آزمایشگاهی قابل اتوکلاو

اولین ، بزرگترین و تنها کارخانه تولید شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

تولید انواع شیشه الات ازمایشگاهی، تحقیقاتی، صنعتی، تزئینی و دکوری

  • ۰
  • ۰

ارلن بیودی

فروش ارلن بیودی

فروشگاه آویژه فعال در حوزه فروش ارلن بیودی و انواع ارلن، آماده ی ارائه خدمات در این زمینه می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون این محصول و سایر محصولات می توانید با کارشناسان آویژه تماس حاصل فرمایید. جهت آگاهی از قیمت ارلن بیودی در قسمت بالای صفحه تعداد را انتخاب نمایید و قیمت نهایی محصول را مشاهده نمایید.

ارلن مایر بیودی وسیله ای مشابه ارلن مایر بوده که از جنس شیشه های بوروسیلیکاتی هستند. این فلاسک ها برای تعیین ید مورد استفاده قرار می گیرد. هر فلاسک دارای یک درپوش سنباده ای در بالای آن می باشد.

از این محصول برای گرم کردن مایعات یا محلول ها و نگهداری آنها مورد استفاده قرار می گیرد. برای هم زدن مخلوط ها نیز می توان این وسیله را به کار برد.

ارلن بیودی

موارد استفاده ارلن بیودی

  • تعیین ید

بررسی تخصصی ارلن بیودی

برای بررسی تخصصی این محصول باید به این نکته توجه داشته باشید که درست مانند آشپزخانه، معمولاً از آب و صابون برای تمیز کردن ظروف شیشه ای در آزمایشگاه استفاده می شود. در صورت عدم موفقیت، گاهی اوقات از حلال های آلی مانند استون برای از بین بردن رسوبات آلی چسبنده و نامحلول استفاده می شود. حتی در آن صورت، برخی از ترکیبات به خوبی به ظروف شیشه ای می چسبند که حذف آنها بدون نوعی حکاکی شیمیایی غیرممکن است. در مورد رسوبات آلی حاوی کربن، ظروف شیشه ای را می توان در حمام پایه متشکل از الکل (اتانول) و پایه قوی (هیدروکسید سدیم) خیس کرد. این حمام لایه های نازک مولکولی شیشه را از ظرف بیرون می آورد و رسوبات سرسخت را با خود می برد.

بسیار مهم است که هرگز ظروف شیشه ای حجمی را در حمام اصلی قرار ندهید، که می تواند منجر به اچ و تغییر حجم شود. هنگامی که فلزی روی تکه ای از ظروف شیشه ای اندود یا تزریق می شود، از حمام اسیدی ساخته شده با اسید قوی رقیق مانند هیدروکلریک استفاده می شود. طبیعت آمفوتریک شیشه و اکسیداسیون کلی فلز در اسید منجر به قدرت پاک کنندگی آن می شود. صرف نظر از نوع حمام، ۲۴ تا ۴۸ ساعت برای حذف موثر رسوب مورد نیاز است.

خرید ارلن بیودی

فروش ارلن بیودی در فروشگاه آویژه به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده بعد از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا باربری برای شهرستان ها ارسال خواهد شد.

  • ۰۱/۰۸/۱۰
  • آزما تجهیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی