شیشه آلات آزمایشگاهی آزما تجهیز

آزما تجهیز تولید کننده و وارد کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

شیشه آلات آزمایشگاهی آزما تجهیز

آزما تجهیز تولید کننده و وارد کننده انواع شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

تولید انواع شیشه آلات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی

کالیبراسیون انواع شیشه آلات آزمایشگاهی و ارائه برگه کالیبراسیون

فروش انواع شیشه آلات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی

فروش انواع شیشه آلات حجم سنجی

فروش انواع شیشه آلات آزمایشگاهی قابل اتوکلاو

اولین ، بزرگترین و تنها کارخانه تولید شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران

تولید انواع شیشه الات ازمایشگاهی، تحقیقاتی، صنعتی، تزئینی و دکوری

  • ۰
  • ۰

باریل شیردار

باریل شیردار یکی از وسایل و لوازم آزمایشگاهی است که به منظور نگهداری مایعات در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ظرفی استوانه ای شکل است که برای نگهداری و حمل و نقل ایمن مایعاتی نظیر آب مقطر، بافرهای ساخته شده و محلول های شیمیایی ساخته شده است. جنس آن شیشه ای بوده و دارای یک شیر سه راهی می باشد تا از نشت و تبخیر مایعات و محلول ها جلوگیری کند.  همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از وسایل آزمایشگاهی است که قابلیت نگه داری مایعات و محلول ها در حجم زیادی را دارد. این وسیله دارای یک دهانه بزرگ است تا پر کردن مایعات در داخل آن و تخلیه آن ها به راحتی صورت گیرد.

ویژگی های باریل شیردار

این باریل ها دارای جنسی هستند که در برابر خوردگی مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارند. و اکثرا از پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته می شوند. در باریل شیردار به دلیل اینکه شیر در قسمت پایین باریل قرار دارد باز و بسته شدن به راحتی صورت می گیرد و به مقدار لازم می توانیم در داخل آن ها مایعات و حلال قرار دهیم یا تخلیه کنیم. همچنین این محصول مقاوم در برابر مواد بازی و اسیدی و واکنش های شیمیایی است و وسیله ای ضد اسید و بدون بو می باشند. لازم به توضیح است که انواع باریل شیردار غیر قابل اتوکلاو هستند.

باریل شیردار

کاربردهای باریل شیردار

این محصول بر اساس حجم آن به دو دسته می شود:  10 لیتری و  20 لیتری. هر دو نوع این باریل ها ضدنشت بوده و مناسب برای استفاده در آزمایشگاه های تحقیقاتی، پزشکی و صنعتی هستند.
البته این محصول استفاده بیشتری را در آزمایشگاه های غیر پزشکی و پزشکی دارد. این محصول به دلیل مقاوم بودن در برابر ضربات، ایمنی را در حمل و نقل و نگهداری انواع مایعات و محلول های شیمیایی تضمین می کند و از این رو مناسب استفاده در آزمایشگاه های صنعتی می باشد.

خرید باریل شیردار

فروشگاه آویژه ارائه کننده ی انواع باریل با بهترین کیفیت است. جهت خرید این محصول می توانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت بفرمایید و آویژه در کمترین زمان ممکن محصولات خریداری شده را به اقصی نقاط ایران ارسال می نمایند.

  • ۰۱/۰۸/۱۰
  • آزما تجهیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی